Nieuwe site!!! .... Nieuw account...
- Geplaatst op
- Door Anton van Elswijk
- 2
Als u op de vernieuwde site probeert in te loggen en dit lukt niet.... dan kan dat kloppen.
Zoals u ziet is de website compleet vernieuwd!Daarom wil ik u allereerst van harte welkom heten op de nieuwe webshop van PaperSpecials.
Deze nieuwe site heb ik gemaakt op een compleet nieuw platform wat sneller, veiliger en gemakkelijker werkt voor zowel u als klant als mijzelf.
Doordat ik nu migreer naar een nieuw platform en niet gewoon de oude website in een nieuw jasje heb gestoken, komen er wat veranderingen met zich mee.
Zo kan het zijn dat oude links niet meer werken, de indeling van de categorieën iets anders is, de navigatie op de website even wennen is en dat de product pagina’s veranderd zijn.
De belangrijkste en ook meest storende wijziging!
Met deze migratie was het helaas niet mogelijk de klant accounts te migreren.
De gegevens indeling van de nieuwe site is heel anders, waardoor de opgegeven informatie maar deels aanwezig zou zijn.
Tevens kunnen de wachtwoorden niet overgenomen worden omdat deze versleuteld zijn, daarnaast zijn de account types ook gewijzigd.
Hierom heb ik besloten om op deze nieuwe website compleet vers te beginnen en alle accounts achterwege te laten.
Ik wil u dan ook vragen om mijn excuses hiervoor te accepteren en een paar minuten de tijd te nemen om een nieuw account te registeren zodra de nieuwe site online is.
Als compensatie voor dit ongemak, krijgt u na uw registratie automatisch een 10% korting toegewezen op dit account welke tot 23 December van kracht is op elke bestelling welke u in die tijd plaatst.
Wilt u geen account meer op de nieuwe of oude website, geen probleem!
Ik migreer niets dus op de nieuwe website komt dan geen account voor u, de oude site is alleen voor mij voor administratieve doeleinden beschikbaar.
Deze wordt overigens over enkele maanden (zodra er geen doel meer voor is) vernietigd en daarmee ook alle klantgegevens verwijderd.
Nieuwsbrief registraties gaan deels buiten de website om via mailchimp, deze registraties blijven wel bestaan.
Bij de eerst volgende nieuwsbrief(dit is een gewone mail) kunt u daar onderaan van, uw inschrijving annuleren.
Wederverkopers
Ook uw account is komen te vervallen en moet opnieuw omgezet worden.
Wanneer u het account geregistreerd heeft, stuur mij even een email dan zet ik deze om.
BTW-Vrijstelling/Intracommunautaire accounts
De nieuwe website bied de mogelijk om een account te registreren of een bestelling te plaatsen als bedrijf.
U krijgt dan het vak voor het BTW-nummer en deze wordt automatisch gecontroleerd, bij goedkeuring ontvangt u direct vrijstelling.
U hoeft mij hiervoor niet meer te mailen, mocht u wel willen mailen mag dat uiteraard altijd! (!!gezellig!!)
Heeft u reeds een bestelling op de oude site geplaatst?
De oude website blijft voor mijn administratie nog een aantal maanden beschikbaar.
Bestellingen die recentelijk (dit weekend) op de oude site zijn geplaatst zal ik vermoedelijk handmatig naar de nieuwe site migreren.
Mocht dit niet het geval zijn, dan worden deze gewoon maandag via de oude website verwerkt.
Oudere bestellingen welke nog niet betaald zijn, wil voor vragen om deze overnieuw te plaatsen op de nieuwe website en dan de betaling te voldoen.
Goed, als de betaling al onderweg is dan is dit geen probleem, want zoals gezegd houd ik beschikking over de oude website.
Goedendag Tonnie, bedankt voor de complimenten! Ik ben zelf ook erg blij met hoe de website is geworden en met name ook met wat het allemaal als gemakken bied zowel voor de klanten als voor mij op de achtergrond. Het bouwen duurde vooral erg lang omdat ik naar een nieuw platform migreerde en daardoor de meeste informatie niet direct pasklaar was. Hier heb ik dan ook een hoop dingen handmatig moeten aanpassen en dat voor dik 700producten inmiddels (vanwege het Vallejo pakket). Gelukkig kan ik op dit platform weer heel wat jaartjes slijten en tegen die tijd ben ik al dat werk vast wel weer vergeten, haha.
Mvg Anton
Goedendag Ronald, Ja dat klopt. Ik kon helaas de klantgegevens niet meenemen naar de nieuwe website, dus deze is helemaal "schoon" nu.
Hallo Anton, gefeliciteerd met deze zeer mooie website. Ik wil graag weer kunnen inloggen, moet ik dan een nieuw account aanmaken? Met vriendelijke groet, Ronald Verbeek
Leuke website heb je gemaakt. Ik weet heel goed hoeveel uurtjes hierin gaan zitten, want ik heb pas zelf ook een nieuwe website gemaakt, zij het geen echte winkelsite, zoals de jouwe! Ik heb hem gemaakt voor mijn hobby "kaarsen maken": www.wheelgranny.nl
Ik wens je heel veel succes met je nieuwe site en hoop in de toekomst weer materiaal bij je te bestellen.